О компанииУслугиРабота с намиКонтактыПоиск движения контейнеровПолезная информация
Морские перевозкиЭкспедированиеАвто перевозкиЖД перевозкиАвиа перевозкиТаможенно-брокерские услуги

Типи палетів та їх розміщення в контейнерах

Сьогодні навіть найбільш консервативні галузі промисловості використовують цей метод транспортування матеріалів, отримуючи з нього логістичні та економічні вигоди.


Темпи використання упаковки планомірно наростали з початку індустріальної революції.
Попередником дерев'яної палети був дерев'яний полоз (skid). Він першим з'явився на американських фабриках і використовувався з першими навантажувачами. Полоз являв собою дві з боків дошки, ящо стояли по бокам та скріплені дошками зверху. Дизайн полозів постійно прямував за змінами в можливостях навантажувачів: чим вище навантажувач починав піднімати товар для завантаження, чим більше ставалп вага вантажу, тим більше навантаження було на конструкцію полоза. У 1925 році після додавання нижніх дощок до полозу вийшла палета.


Широта застосування палет дуже тісно пов'язана з розвитком використання підйомно-транспортної техніки, особливо навантажувачів. Розвиток палет тривав і далі в зв'язку з необхідністю підйому їх навантажувачем і спереду, і ззаду, потім - з необхідністю складувати палети один на одному зі збереженням можливості легкого доступу навантажувача.


Палетизація отримала величезний розвиток саме завдяки необхідності промисловості США організовано відвантажувати величезну кількість військових і гуманітарних вантажів по всьому світу. Палетизація дозволяла завантажувати більшу кількість матеріалу меншим числом людей. Також збільшувалася продуктивність і пропускна здатність складів, знижуючи необхідність у будівництві додаткових приміщень. Палети набули поширення в роки війни і в Європі, хоча в більшій мірі вони використовувалися в Тихоокеанському регіоні.


Зараз палети роблять з різних матеріалів: дерева, ДСП, пластику, металу.

 

Європіддон (EUR-палет)

 

Розмір 800×1200×145 мм.
Обов'язкова наявність фірмового клейма EUR в овалі, випаленого на правих несучих ніжках піддону. Верхня частина європіддона складається з п'яти дощок, що чергуються по порядку: широка (145 мм), вузька (100 мм), широка, вузька, широка. Нижня частина складається з трьох дощок (вузька, широка, вузька) зі знятими фасками. Обов'язкова наявність фасок на кутах європіддона.

 

Cтандартний піддон

 

Розмір 1000×1200×145 мм.
Верхня частина звичайного піддона складається з шести дощок, що чергуються по порядку: широка (120 мм), дві вузьких (100 мм), широка, дві вузьких, широка. Нижня частина складається із трьох дощок (вузька, широка, вузька) зі знятими фасками.

 

Схема розміщення палетів у контейнері

Схема для 20-футового контейнера
Схема для євро-палети 800 мм x 1200 мм

 

Стандартний контейнер 20'
9 палет

 

 Схема для стандартної палети 1000 мм x 1200 мм

 

Стандартний контейнер 20'
10 палет
Стандартний контейнер 20'
11 палет

 

 Схема для 40-футового контейнера
Схема для євро-палети 800 мм x 1200 мм

 

Стандартний контейнер 40'
25 палет

 

Схема для стандартної палети 1000 мм x 1200 мм 

 

Стандартний контейнер 40'
21 палета

 

Запрос ставки

Курс НБУ

Курсы валют на PROext

Світовий час



© 2010-2017 “AP Logistics”

All rights reserved

Супровід сайту
web.soft-pro.biz

  • О компании
  • |
  • Услуги
  • |
  • Работа с нами
  • |
  • Контакты
  • |
  • Поиск движения контейнеров
  • |
  • Полезная информация
  • Морские перевозки
  • |
  • Экспедирование
  • |
  • Авто перевозки
  • |
  • ЖД перевозки
  • |
  • Авиа перевозки
  • |
  • Таможенно-брокерские услуги